Cliënttevredenheid

Succesvolle kwaliteitsverbetering begint met goed luisteren naar iedereen die gebruikmaakt van onze zorgverlening. Daarom voeren wij ieder jaar een cliënttevredenheidsonderzoek uit. Hieronder de resultaten sinds de start van Zorgplein Dronten in 2016.

Resultaten 2018

  • De zorgverlening van Zorgplein Dronten scoort gemiddeld een 8,8 voor behandeling/therapie en een 8,9 voor begeleiding;
  • Alle respondenten geven aan dat Zorgplein Dronten de zorg biedt dat nodig is;
  • 94 procent beoordeelt de deskundigheid van onze hulpverleners met een “Goed tot uitstekend”. 
  • Als organisatie wordt Zorgplein Dronten door cliënten en ouders gewaardeerd met gemiddeld een 8,8. Als sterkste punten worden genoemd: Professionele organisatie, persoonlijke aanpak, betrokken, snel tot de kern van de problematiek komen, goede communicatie, deskundig en fijne omgeving.

Resultaten 2016 & 2017

2016: Organisatie: 8,6. Zorgverlening: 8,4
2017: Organisatie: 8,2, Zorgverlening: 8,2

<< Terug naar Organisatie